۱-هر كه به آن‌چه دارد، بسنده كند هميشه بي‌نيازاست.( بزرگمهر)

2-بدبختی تنها در باغچه ای که خودت کاشته ای می روید.

3-هيچ كاري براي انسان، سخت‌تر از فكر كردن نيست. (آلبرت ‌انيشتن)

4-اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید. (کورش کبیر)

5-پیچ جاده، آخر راه نیست مگر اینکه تو نپیچی.!!!!!

6-باشفقت و مهربان باش (مثل خورشید)اگر کسی اشتباه کرد آن را بپوشان (مثل شب)

7-بخشش و عفو داشته باش (مثل دریا)اگر می خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آیینه)

8-از زندگی هرآنچه لیاقتش را داریم به ما میرسد نه آنچه آرزویش را داریم.

9-هيچگاه نمي توان بامشت گره كرده ، دستي را به گرمي فشارداد.(گاندي)

10-كسي كه مي خواهدرازي راحفظ كند بايد اين واقعيت راكه رازي دردل دارد كتمان كند (گوته)

n-11 بار سقوط کردی n+1 بار برخیز !!!!!

12-آنهایی که غم کمتری دارند با خودنمایی بیشتری می گریند(تاسمیت)

13-روزی روزگاری اهالی یک دهکده تصمیم گرفتند تا برای نزول باران دعا کنند, در روز موعود همه مردم برای 

مراسم دعا در محلی جمع شدند و تنها یک پسر بچه با خودش چتر آورده بود و این یعنی ایمان!

14-برگ در انتهای زوال می افتد و میوه در انتهای کمال

بنگر که تو چگونه می افتی؟!!!

15-وقتی که زندگی برات خیلی سخت شد، یادت باشد که دریای آرام، ناخدای قهرمان نمی‌سازد.

16-تمام چيزي كه خدا از بشر مي‌خواهد يك قلب آرام است. (ميستر اكهارت)

17-مردم اشتباهات كوچك خود را روي هم مي‌ريزند و از آن غولي مي‌سازند كه نامش تقدير است. (جان اوليور هانيز)

18-چهار چیز است که قابل بازیابی نیست: سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از

از دست رفتن، و زمان پس از سپری شدن.

19-بيشترين تاثير افراد خوب زماني احساس مي‌شود كه از ميان ما رفته‌ باشند. (امرسون)